|
|
|
Wysłany: 31.05.2004, 12:35:33 |
|
|
n0x |
Twardniejący |
|
|
Dołączył: 09 Mar 2004 |
|
Posty: 108 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
proponuje do obejrzenia wam nowy film kina EUROPEJSKIEGO.
film pod tytulem BUDY (kumple).
film naprawde dobry i europejski. calkiem inny niz kino amerykanskie ktore przesciga sie w robieniu wiekszej ilosci wybuchow o ohhow i ahhhow.
naprawde polecam ten film |
|
_________________ nie nawidze przekupstwa w zelowie i korupcji a także CIEBIE Władziu bo to my mamy dbać o bezpieczeństwo na drogach |
|
|
|
|
Wysłany: 31.05.2004, 14:08:17 |
|
|
Meier |
Ostry |
|
|
Dołączył: 23 Mar 2004 |
|
Posty: 283 |
Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Hiv napisał: |
"The Haunting" i ten dom na wzgórzu (The House of the Haunting Hill), bo chyba o to chodzi... To strasznie kieprawe filmy... Nie polecam nikomu... Strata czasu! |
"the Haunting" to bardzo dobry horror tylko ty sie nie znasz na tym gatunku. Jest na pewno lepszy od jakichś beznadziejnych horroro podobnych (a nawet śmiesznych)filmach typu "Dziewiąte Wrota" czy Filmów z seri "Noc Żywych trupów" Jak byś obejżał którychś z tych filmów to byś zmienił zdanie co do "The Haunting" |
|
_________________ Idziemy Dalej Żeby Być Jak Najbliżej |
|
|
|
|
Wysłany: 31.05.2004, 21:28:40 |
|
|
Hiv |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 10 Mar 2004 |
|
Posty: 71 |
Skąd: Łódź - Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Oglądałem wszystkie 3 i wiele wiele innych i podtrzymuje swoje zdanie... W domu mam ponad 350 filmów, 95% obejrzanych więc niejeden już widziałem i wiem co mówię! I darujmy sobie jakieś horroro podobne wynalazki... Żaden z tych trzech nawet nie zbliża się do klasyki gatunku! Też znalazłeś porównanie... |
|
|
|
|
|
Wysłany: 01.06.2004, 07:23:13 |
|
|
Nightcrawler |
Twardniejący |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2004 |
|
Posty: 142 |
Skąd: Bełchatów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
A jakie wam się podobają komedie?? Ja zachęcam do obejrzenia filmów: "Straż wiejska", "Dogma", "Jay i cichy Bob kontratakują", "Little Nicky", "Out Cold". Filmy te są dla mnie śmieszne i wszystkie te , które wymieniłem mógłbym oglądać po kilka razy. Podkreślam, że jest to tylko i wyłącznie MOJE ZDANIE. Nie wszyscy muszą się z nim zgodzić ale nie powinni też krytykować. Zresztą każdy powinien sam obejrzeć film i się przekonać czy jest dobry czy nie. Nie powinien się kierować opinią innych o filmie bo wiadomo, że taka opinia jest czysto subiektywna. |
|
_________________ Nie ważne jakim się jest, ważne kim się jest. |
|
|
|
|
Wysłany: 01.06.2004, 17:49:27 |
|
|
Meier |
Ostry |
|
|
Dołączył: 23 Mar 2004 |
|
Posty: 283 |
Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Jeszcze tylko zapomnialeś dodac film "Wieczny Student". TO też jest bardzo dobra amerykańska komedia. Oglądałem go kilka razy i jakoś mi się nie znudził:)Polecam:) |
|
_________________ Idziemy Dalej Żeby Być Jak Najbliżej |
|
|
|
|
Wysłany: 02.06.2004, 08:17:59 |
|
|
Koefe |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2004 |
|
Posty: 75 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
A oglądaliście może Truman Show? Jakiś czas temu właśnie leciał w TV. Film daje trochę do myślenia... Można się nieco zastanowić nad swym życiem. Mnie przypomina trochę matrixa :] |
|
|
|
|
|
Wysłany: 02.06.2004, 09:28:37 |
|
|
Nightcrawler |
Twardniejący |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2004 |
|
Posty: 142 |
Skąd: Bełchatów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Mnie podobał się "Truman show". Lubię wszystkie filmy z Jimem Careyem. Oglądaliście może film "Majestic"? W tym filmie też gra Jim Carey. Moim zdaniem świetny film. |
|
_________________ Nie ważne jakim się jest, ważne kim się jest. |
|
|
|
|
Wysłany: 02.06.2004, 18:13:38 |
|
|
Meier |
Ostry |
|
|
Dołączył: 23 Mar 2004 |
|
Posty: 283 |
Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Jak już mówimy o Dżimim Kareju to mnie się najbardziej podobał film "Ja Irena i Ja" Moim zdaniem najlepsza komedia w jego wykonaniu. Mozna się dużo pośmiać. |
|
_________________ Idziemy Dalej Żeby Być Jak Najbliżej |
|
|
|
|
Wysłany: 12.06.2004, 11:20:21 |
|
|
sgn |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2004 |
|
Posty: 83 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
"The Haunting" to nawet nawet film, ciekawy, z tego co pamiętam (oglądałem go z 2 lata temu) to chodzi o film (polish "nawiedzony"). Ostanio dopiero doszedł do mnie Phone Booth i musze powiedzie, ze trzymal mnie w napiciu. O Kill Bill vol. 2 mial ciekawsza fabule niz vol. 1 ale vol. 1 mial lepsza muyzke. |
|
|
|
|
|
Wysłany: 12.06.2004, 11:57:26 |
|
|
teosik |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2004 |
|
Posty: 76 |
Skąd: Zyluf Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
ej no qrna a nie zapomnieliście chyba o najważniejszej komedii Dżima kerego "Ace Ventura : psi detektyw" i "Ace Ventura : Zew natury" to są też genialne filmy. Taki mały offtopic : Ja uwielbiam "Jackass". hehe to sie fajnie ogląda mi można pozlewać sie z tych kolesi |
|
_________________
|
|
|
|
|
Wysłany: 12.06.2004, 23:37:17 |
|
|
zgrzewa |
Stara wyga |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2004 |
|
Posty: 371 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
byłam ostatnio na filmie POWRÓT. debiut rosyjskiego reżysera. dużo nagród. polecam.
gorąco.
komentarza nie napiszę.
CUD |
|
|
|
|
|
Wysłany: 13.06.2004, 07:14:41 |
|
|
Katarzyna:) |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 15 Mar 2004 |
|
Posty: 62 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Ja byłam tydzień temu na filmie "Troja" ( dla nieuświadomionych-Brat Pitt gra jedną z głównych ról ). Film nie był aż tak pasjonujący, ale wydaje mi sie, że warto go jednak obejrzeć. |
|
_________________ Sprawiedliwa wolność jest tylko halucynacją
Czekającą na krawędzi odległego horyzontu
A my wszyscy jesteśmy obcymi w globalnej iluzji
Pragnącymi i potrzebującymi niemożliwego nieba |
|
|
|
|
Wysłany: 13.06.2004, 13:13:14 |
|
|
sgn |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2004 |
|
Posty: 83 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Widze że nikt nie wspomniał o filmie "Bułgarski pościg"..... Teosik, Meier i Poldosz napewno wiedzą o co chodzi.
To jest dopiero wypas komedia polecam wszystkim miłośnikom wypaśnych filmów.. ehhehehehe |
|
|
|
|
|
| |