|
|
|
Wysłany: 06.06.2011, 20:59:39 |
|
|
Mariusz |
Morderator |
 |

|
Dołączył: 09 Mar 2004 |
|
Posty: 178 |
Skąd: NATO :) Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może i nie było super... Ale czy było aż tak źle  |
|
_________________ To by było na dziś tyle w tym temacie |
|
|
|
 |
Wysłany: 07.06.2011, 11:49:18 |
|
|
medel |
Miętki |
|

|
Dołączył: 07 Cze 2011 |
|
Posty: 17 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli chodzi o Dni Zelowa, to wydaje mi się, że pani Świerczyńska sprytnie ( według jej wyobrażeń sprytnie) zrzuciła organizację Dni Zelowa na Dom kultury, bo jak ognie boi się odpowiedzialności za cokolwiek, co się dzieje w mieście. Ale oczywiście narzuciła dyrektorce Domu Kultury, żeby była to impreza masowa. To ją położyło. I imprezę i Świerczyńską. Ważniejsza była „obstawa” i dobre samopoczucie p. Świerczyńskiej niż to, czy ludzie są zadowoleni. |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 07.06.2011, 12:45:18 |
|
|
anonime ;) |
Miętki |
|

|
Dołączył: 16 Maj 2011 |
|
Posty: 5 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
najlepiej tylko narzekac..mysle ze z butelkami bardzo dobry pomysł zeby nie wnosic ich na murawe stadionu!przynajmniej bylo czysto i mozna bylo potanczyc a nie potykac sie o butelki a poza tym ciekawe kto by to sprzatal wystarczy ze bedzie trzeba wyzbierac tysiace petow z trawy. nastepna sprawa jest taka ze w domu kultury jest zatrudnionych ponad 10 osob moze ktos mi powie co oni tam robia??siedza i kawe pija.wiec jak raz na jakis czas cos zrobia to nic im sie nie stanie.urzad ma wazniejesz sprawy niz organizowanie dni zelowa i takimi imprezami powinien wlasnie zajac sie dom kultury jak sama jego nazwa mowi! |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 07.06.2011, 16:07:53 |
|
|
Ukasy |
Zelowiak |
 |

|
Dołączył: 22 Lis 2010 |
|
Posty: 751 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najgorszy był ten cały Don Vasyl...  |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 08.06.2011, 10:21:54 |
|
|
C4rtm4n |
Stara wyga |
|

|
Dołączył: 15 Mar 2004 |
|
Posty: 493 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dom Kultury już rok temu miał na sobie ponad 2/3 obowiązków przy organizacji Dni Zelowa a Urząd pozostałą 1/3.
No ale w tedy było inaczej
Jeśli ciekawi Ci jak pracuje się w DK to się przyjdź i zobacz. Każdy może wejść z ulicy. Znam tam ludzi pracujących już prawie 15 lat bo sam uczęszczałem na zajęcia organizowane przez DK. I pracy dużo jest uwierz mi.
medel piwko dla Ciebie za tą wypowiedź. Czysta prawda.
Gratulujemy Pani Burmistrz wygrania palmy pierwszeństwa w kategorii: Impreza Roku:)
BTW przecież podobnież pracowała w starostwie a o ile pamiętam to starostwo tez organizowało imprezy plenerowe i tam jakoś nie było takich zakazów.
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: 08.06.2011, 12:22:14 |
|
|
sonny |
Plastyczny |
|

|
Dołączył: 02 Gru 2010 |
|
Posty: 20 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mateusz, jak nie wiesz, to się nie wypowiadaj bo jeżeli chodzi o ubiegłoroczne Dni Zelowa, to DK mało, co ruszył palcem i ku Twojemu zaskoczeniu, to właśnie na Urzędzie spoczywały wszystkie obowiązki  |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 08.06.2011, 19:58:26 |
|
|
agent |
Plastyczny |
|

|
Dołączył: 02 Sty 2011 |
|
Posty: 22 |
Skąd: miejscowy Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Organizację Dni Zelowa należy rozpocząć już jesienią by ściągnąć artystów za stosunkowo mniejsze pieniądze,a także by zaplanować megagwiazdę i zmieścić się w zaplanowanym budżecie.To nie takie trudne.W tym roku organizacja tej imprezy zaczęła się za późno,dużo za późno.Nawet plakaty wieszano dwa dni przed. |
|
Ostatnio zmieniony przez agent dnia 23.06.2011, 16:38:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Wysłany: 08.06.2011, 20:29:57 |
|
|
miranda.pl |
Stojąc leżał |
|

|
Dołączył: 22 Paź 2005 |
|
Posty: 63 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
drogi Cartmanku, z tego co widzialam to zakazy nie przeszkodzily ci w konsumpcji alkoholu.
Zasady sa po to by je łamać.
ps. tylko sie nie wysmętniaj, bo nie pisze tego na złość tobie
Kto chcial to poszedl i tyle.
Zakończmy juz te temat.
Pozdrawiam
Przed nami nastepne imprezy..... |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 08.06.2011, 20:30:08 |
|
|
omega |
Plastyczny |
|

|
Dołączył: 07 Cze 2011 |
|
Posty: 31 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Do C4rtm4n
Święta racja. A wiecie skąd się to bierze ? Burmistrza Malinowskiego specjalnie nie lubiłem, ale muszę mu przyznać, że kompetentny facet był. Za niego promocja w Urzędzie dostawała popalić, żeby wszystko było OK., a przede wszystkim, żeby ludzie się bawili. Dzisiaj promocja to pani od nic nie robienia. Widać , że bez SM to totalna niedorajda, wystarczy popatrzeć na obecny Informator Zelowski. Wrażenie, że redagują go analfabeci jest nieodparte. Żenada! |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 09.06.2011, 21:33:16 |
|
|
crazyevents |
Miętki |
|

|
Dołączył: 09 Cze 2011 |
|
Posty: 2 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Drodzy mieszkańcy Zelowa!
Autorem sukcesu imprezy z 2010r Była Pani Olena Krawczuk z Urzędu Miasta.A na sukces składały się spotkania konsultacje i doświadczenie ludzi z branży a przede wszystkim czas w jakim rozpoczęto przygotowania do imprezy .Dom kultury w Zelowie podczas przygotowań imprezy 2011 nawet nie byl zainteresowany przystąpieniem do rozmów prezentacją programu lub atrakcji .Ale co tam jak do 11 jest walka z głodem a do 15 walka ze snem to efekty muszą takie lub siakie być. Agencja Artystyczna Crazyevents pozdrawia i zaprasza na swoje produkcje plenerowe . |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 10.06.2011, 20:11:47 |
|
|
omega |
Plastyczny |
|

|
Dołączył: 07 Cze 2011 |
|
Posty: 31 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dziwicie się, że Dni Zelowa tak wyglądały? Podobno na spotkaniu z pracownikami Urzędu pani burmistrz powiedziała, że jak komuś się impreza nie podoba, to niech nie przychodzi ! To była impreza dla niej nie dla ludzi. Ot co! |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 10.06.2011, 20:47:30 |
|
|
medel |
Miętki |
|

|
Dołączył: 07 Cze 2011 |
|
Posty: 17 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prześmieszny wpis agencji Crazyevents. Chyba na życzenie protektorki, pani O. z promocji. Z wdzięczności za coś tam agencja wystawia laurkę tej pani, jako autorce sukcesu z 2010 r. Żenada ! Prawda jest taka, że mając kompetentnego szefa można robić extra rzeczy, także imprezy planerowe. Dlaczego pani O. nie chciała organizować Dni Zelowa w tym roku ? No bo mając za szefową p. Świerczyńską czuła, że wszystko skończy się katastrofą. Zresztą to samo czuła p. Świerczyńska i stąd obarczenie Domu kultury organizacją. Ale oczywiście koszmar współpracy i realizacji pomysłów pań O i U pozostał. Efekt widzieliśmy. Żenada ! Od odpowiedzialności pani Świerczyńska za to wszystko nie ucieknie. |
|
|
|
|
 |
Wysłany: 11.06.2011, 08:50:56 |
|
|
crazyevents |
Miętki |
|

|
Dołączył: 09 Cze 2011 |
|
Posty: 2 |
Register IP: |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Drogi Medelu, jeżeli organizowaliśmy coś dla Mieszkańców Zelowa to tylko dlatego, że nasza oferta była ciekawa lub konkurencyjna cenowo lub zostaliśmy wyłonieni w drodze oficjalnego przetargu. Nasz wpis ma na celu pokazanie Wam mieszkańcom (bo to z Waszych pieniędzy jest ta czy inna impreza organizowana) jakie jest zaangażowanie tego czy innego urzędnika w organizację imprezy. Porównajcie na plakatach nagłośnienie medialne i media zaangażowane w promocję Dni Zelowa 2010 z obecnymi, wieszanymi na 2 dni przed imprezą. Rolą firmy zawodowo zajmującej się organizacją koncertów jest podpowiedź w doborze artystów, negocjowanie z nimi cen koncertów i wzięcie odpowiedzialności za całość. Uważamy tak samo jak i Wy, że jeżeli ktoś się na czymś nie zna, niech się za to nie bierze.
Dla porówniania organizowany przez naszą firmę tydzień wcześniej koncert Oddziału Zamkniętego i innych zespołów w Gąbinie
http://www.dni.gabin.pl/2011/
Pozdrawiamy! |
|
|
|
|
 |
| |