FAQ      Szukaj      Statystyki      Użytkownicy      Grupy      Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości      Profil            Zaloguj      Rejestracja

Forum forum.zelow.pl Strona Główna -> Ogłoszenia -> Opiekunka/niania do dziecka szuka pracy

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

PostWysłany: 28.06.2013, 17:46:59 Odpowiedz z cytatem
Dusia1717
Miętki
Miętki
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 6

Register IP:


Witam, poszukuję pracy jako opiekunka do dziecka. Mam 22 lata, jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, W tym roku uskoczyłam Uniwersytet Łódzki o specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna. Ponadto przez rok i 5 miesięcy pracowałam w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Zelowie jako najpierw opiekunka dziecięca(10 mies.), a następnie jako pomoc nauczyciela(7 mies.). Oprócz tego odbywałam praktyki szkolne 2 razy w tymże przedszkolu oraz szkole podstawowej. Byłam także przez około 4 miesiące nianią 1,5 rocznej dziewczynki. Oraz przez 10 lat zajmowałam się siostrzenicą odkąd tylko się urodziła. Ponadto posiadam prawo jazdy kat.B oraz książeczkę sanitarno – epidemiologiczną. Dzięki tym praktykom poznałam wiele rozwijających i ciekawych gier i zabaw, którymi z pewnością zainteresuję dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail: nicegirl1252@o2.pl lub nr tel: 726478285
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
      SafariWinNT1366x768
 Opiekunka/niania do dziecka szuka pracy 
PostWysłany: 06.07.2013, 06:16:49 Odpowiedz z cytatem
limes
Plastyczny
Plastyczny
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 33

Register IP:


poszukuję od września opiekunki( z autem) do dzieci 2 i 6 lat. Wyszykowanie i dowiezienie do szkoły oraz z powrotem, miejscowość Kociszew. Prosze o kontakt mail: esciakowalska@ gmail.com lub telefonicznie 692-052-927.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
      FirefoxWinNT1600x900
 Forum forum.zelow.pl Strona Główna -> Ogłoszenia