|
|
|
Jakie gry ci sie podobaja najbardziej ?? |
Akcja |
|
23% |
[ 3 ] |
Strategiczna |
|
46% |
[ 6 ] |
Wyścigi |
|
0% |
[ 0 ] |
Zręcznościowa |
|
0% |
[ 0 ] |
RPG |
|
15% |
[ 2 ] |
Logiczna |
|
7% |
[ 1 ] |
Bijatyka |
|
7% |
[ 1 ] |
Platformowa |
|
0% |
[ 0 ] |
Nie gram w gry. |
|
0% |
[ 0 ] |
Nie mam na to czasu. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 13 |
|
Wysłany: 30.06.2004, 15:48:21 |
|
|
kornik |
Ostry |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2004 |
|
Posty: 274 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Tu bedziecie mogli wrzucać posty dotyczące gier i ciekawostek oraz problemów z grami :] |
|
|
|
|
|
Wysłany: 05.07.2004, 09:09:17 |
|
|
kornik |
Ostry |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2004 |
|
Posty: 274 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich pewnie pamiętacie legendarnego Quake II :]
Wyszedł nowy pach pod własnie tę gre polepszajacy grafike Z tą nowa grafa aż chce sie grać Patch zajmuje 13,6 MB Warto ściąnąć. A oto link
http://www.echon.org/q2e/q2e_v0.40.zip
Screeny znajdziecie na:
http://www.planetquake.com/blur/ss_weapons.html
Oto wymagania:
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
3D hardware accelerator with full OpenGL support (software rendering is not supported)
Intel Pentium 200MHz MMX or AMD 200MHz K6 processor with a 4 MB video card
64 MB RAM
DirectX 3.0 or higher compatible sound card
Windows 95/98/ME/NT4/2K/XP operating system
RECOMMENDED SETUP:
Intel Pentium III 800MHz or AMD Athlon 800MHz processor with a 32 MB video card
128 MB RAM
DirectX 7.0 or higher compatible sound card |
|
|
|
|
|
Wysłany: 09.07.2004, 13:53:09 |
|
|
sgn |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2004 |
|
Posty: 83 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Kornik ale ty chrzanisz, że zalecane wymagania na quake 2 to:
Intel Pentium III 800MHz or AMD Athlon 800MHz processor with a 32 MB video card
128 MB RAM
DirectX 7.0 or higher compatible sound card
Z tego co pamiętam jak ta gra wyszła, to na świecie (bynajmniej w Polsce) nie było kompa o procku nie większym niż 500 Mhz, przecież ta gra jest stara jak świat...
Co do minimalnych to sie zgodze bo ja np. miałem starego pentiuma 233Mhz i chodziło glanc bez żadnych przycinek |
|
|
|
|
|
Wysłany: 09.07.2004, 17:28:51 |
|
|
teosik |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2004 |
|
Posty: 76 |
Skąd: Zyluf Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
ale wyszedł PATH i może po tym patszu który ulepsza grafike to może ma takie wymagania skąd wiesz sgn czy tak nie jest |
|
_________________
|
|
|
|
|
Wysłany: 11.07.2004, 09:34:48 |
|
|
kornik |
Ostry |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2004 |
|
Posty: 274 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Te wymagania sciagniete sa z oficjalnej strony tego patcha.I takie sa wymagania podane przez autora. |
|
|
|
|
|
Wysłany: 12.07.2004, 18:09:02 |
|
|
sgn |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2004 |
|
Posty: 83 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
I po chu.. jakies patche robia!
Ja tam pamiętam z dawnego q2 (bez żadnych piep.... patchów) że miał małe wymagania i już
heheheheheheheheheheheeheheheh
Mam pytanko do forumowiczów
Może ktoś z forumowiczów będzie miła pełną wersję gry MACHINES!
To taka (zależy dla kogo) fajna strategia, dość stara, całkowicie 3D, mam prośbe czy ktoś mógłby załatwić pełną wersję tej gry??
Jeśli tak to prosiłbym!
Z góry THX! |
|
|
|
|
|
Wysłany: 15.07.2004, 16:05:34 |
|
|
Danon |
Adminidewastator |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2004 |
|
Posty: 1036 |
Skąd: 51°46'N - 19°23'E Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Wy tu pierdu pierdu o Quaku 2.... cofacie się zamiast brnąć do przodu, a tu w końcu wychodzi DOOM 3. Światowa premiera odbędzie się 13 sierpnia ale do Polski ma trafić troche później, jak zwykle.........
Sam jestem ciekaw co im z tego wyszło i jakie wymagania będzie to miało...
chociaż ja i tak pozostane przy CoD |
|
|
|
|
|
Wysłany: 15.07.2004, 17:22:40 |
|
|
kornik |
Ostry |
|
|
Dołączył: 29 Mar 2004 |
|
Posty: 274 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
he pewnie znowu nie wyjdzie tak samo jak quake 4 i half-life 2 a doom 3 to juz wychodzi chyba z rok ja słyszałem ze ma wyjść w styczniu i nie wyszedl puzniej słyszałem ze na wakacje i terz nie wyszedł a jak wyjdzie to bedzie mial wymagania kosmiczne. Chyba to bedzie tak Pentium IV 3.06 z HT :] sam bym takiego chcial Karta grafiki no jakas bardzo dobra jak nic GF FX i z 1024 ramu :] tylko pomarzyc mozna ze mi pujdzie. Albo komus z Zelowa :] Ale napewno tan klimat w nim bedzie |
|
|
|
|
|
Wysłany: 15.07.2004, 22:18:18 |
|
|
teosik |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2004 |
|
Posty: 76 |
Skąd: Zyluf Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Czytajcie i slincie sie bo ja juz sie nie moge doczekac
GTA: San Andreas
kategoria: gry akcji
zręcznościowe
producent: Rockstar Games
wydawca: Take 2 Interactive
dystrybutor PL: Cenega Poland
data premiery: grudzień 2004
O GRZE:
San Andreas
Kto grał w pierwsze części GTA, pamięta zapewne, że były w nich dostępne trzy miasta: Vice City, San Andreas i Liberty City. W GTA3 przeniesiono w trójwymiar Liberty City, w GTA:VC - Vice City, przyszła więc kolej na ostatnie z tej trójki. W nadchodzącej części Grand Theft Auto, San Andreas (SA to cały stan, a nie miasto) będzie się składać z trzech metropolii: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) i Las Venturra (Las Vegas). Co ważne, wszystkie trzy miasta będą wielkości Vice City (z poprzedniej części), a wraz z łączącymi je terenami podmiejskimi (po których będzie można swobodnie poruszać się) wirtualny teren gry stanowić będzie obszar nawet sześć razy większy od tego, jaki mieliśmy okazję zwiedzać w poprzedniej części serii. Engine graficzny będzie ten sam, który oglądaliśmy w GTA3 i GA:VC; oczywiście na potrzeby San Andreas został on mocno podrasowany. Dzięki temu w grze zobaczymy realistyczną mgłę, nowe refleksy świetlne na wozach, szybach i lustrach, zostanie dodana także nowa technika „radial lighting"- umożliwiająca realistyczne cieniowanie, „oft-shadow lighting"- polepszająca wygląd wnętrz i inny poziom fizyki gry, nazwany przez Rockstar Games – „impact animation". Duże zmiany wizualne zobaczymy też w przypadku dekoracji wnętrz, oraz na obszarach pomiędzy miastami, gdzie będą widniały m.in. nierówności terenu (góry), czy piaski pustyni z typową dla tego klimatu roślinnością.
CO BĘDZIEMY MOGLI :
PO PIERWSZE, bohater gry nauczył się strzelać z dwóch broni naraz, wziął także kilka lekcji na basenie i posiadł, jakże brakującą w poprzednich częściach, umiejętność pływania. Pamiętając także, że w grze poznamy prawdziwie ciemną stronę „ulicy”, nie obejdzie się bez zróżnicowanych umiejętności zadawania ciosów gołymi rękami.
PO DRUGIE, w San Andreas będziemy mogli jeździć po *****mi, jakie mieliśmy okazję testować w LC i VC (m.in. helikoptery, samoloty, łodzie motorowe, czołgi, oraz ogromna ilość samochodów, z takimi smaczkami jak lowridery), a dodatkowo dołączy do nich najpopularniejszy w świecie dwuślad – rower. Ma on, zdaniem twórców gry, być często kluczowym i chętnie wykorzystywanym środkiem transportu.
PO TRZECIE, nasz bohater jako niedoszły boss mafii, będzie mógł (w praktyce będzie zapewne musiał rekrutować do swojej szajki odpowiednich ludzi. Da to oczywiście sporo nowych możliwości, takich jak wspólne wypady na miasto i wycieczki samochodem (my kierujemy, kumple grzeją z UZI). Programiści ślęczący nad San Andreas poświęcili mnóstwo czasu na to, aby wspomagający nas ziomale posiadali w miarę przyzwoite IQ. Przy okazji, nie obeszło się bez edukacji całego społeczeństwa - przechodnie mają odpowiednio reagować na nasze zachowanie, a morderstwo w biały dzień na ruchliwej uliczce z pewnością zwróci na nas czyjąś uwagę.
PO CZWARTE, największą nowością w serii GTA jaką ma przynieść SA, jest współczynnik łaknienia naszego bohatera. Jak nietrudno się domyśleć, trzeba go będzie zaspokajać poprzez wizyty w sklepach lub barach. To jednak, w jaki sposób będziemy się odżywiać (słodycze, czy zdrowa żywność), będzie mieć ogromny wpływ na wygląd i samopoczucie Carla Johnsona. Nadwaga, jaką może nabawić się prowadzona przez nas postać, będzie przeszkadzała w sprawnym poruszaniu się, na ulicy zaś będziemy mogli usłyszeć komentarze przechodniów dotyczące naszego wyglądu. Podobnie jak w prawdziwym życiu, w San Andreas możemy pozbyć się nadmiaru pikseli z okolic pępka . Wystarczą regularne wizyty w siłowni, przejście na dietę wegetariańską, a także spacery, co wypoci oznaki mafijnego dobrobytu.
PO PIĄTE, muzyka, czyli jeden z najznamienitszych wyróżników ostatnich dwóch odsłon GTA. Pamiętam doskonale, jak jeździłem godzinami po uliczkach Vice City tylko po to, aby posłuchać ulubionej stacji w radiu samochodowym. Zapowiada się, że i tym razem będzie niezgorzej. Moi informatorzy donoszą, iż Rockstar rozmawiał w tej sprawie z samym Eminemem; miłośnicy Shady Records powinni więc być wniebowzięci. Ogólnie jednak rzecz ujmując, muzyka będzie nawiązywać do amerykańskich brzmień początku lat 90-tych, możemy więc spodziewać się, iż usłyszymy m.in. czarny, w najlepszej obsadzie, rap.
PO SZÓSTE, multiplayer. Wszystko wskazuje na to, iż programiści z Rockstar North podejdą do tej sprawy w bardzo profesjonalny sposób. Zaraz po premierze gry na platformę PC, ma ukazać się specjalny mod o nazwie GTA World Online, który pozwoli na wieloosobową rozgrywkę w świecie łączącym wszystkie obszary z GTA3, GTA:VC i GTA:S.A. Jest to możliwe dzięki temu, iż każdy z tych tytułów działa na tym samym engine. Co ważne, mod będzie tak napisany, aby podczas zabawy nie trzeba było wkładać do napędu CD kolejnych płyt z grą, całość zapewne zgra się na dysk twardy. Radość powinna być tym większa, iż GTA World Online będzie dostępne tylko na komputery osobiste. Konsole mają natomiast inną przewagę...
...PREMIERA, czyli najważniejsza w tym wszystkim informacja brzmi - 19 październik- USA, 22 październik- Europa, ale tylko na PSXa . Na wydanie wersji PC będzie trzeba poczekać pewnie do 2005, ale nie jest to aż tak zła wiadomość. Nie ma bowiem gier bez skazy, wersję dla konsolowców możemy więc potraktować jako beta testy, edycja na blaszaki zostanie nie tylko jeszcze bardziej dopieszczona od strony graficznej, ale także pozbawiona błędów dręczących jej pierwszych użytkowników.
PO SIÓDME, zwiększy się ilość możliwych do odwiedzenia budynków. Jako przestępca, będziemy mogli uczestniczyć także we włamaniach, które wcześniej dokładnie zaplanujemy (coś jak w grze The Sting), sama zaś sztuka rabunku ma należeć do kunsztu niełatwego. Nie zabraknie też możliwości nabywania zarabiających dla nas lokali, a wśród nich znajdzie się m.in. kasyno (oczywiście sami również będziemy mogli zabawić się w przepuszczanie gotówki przez zdradliwe koło ruletki).
Na End TOP seven warto jeszcze wspomnieć, że komputerowi przeciwnicy będą korygować swoje kwalifikacje na potrzeby dostosowania się do umiejętności gracza, co można nazwać inteligentną korekcją poziomu trudności.
BTW: zła wiadomość dla członków KKK i wszelkiej maści rasistów - główny bohater będzie miał skórę koloru czarnego.
A tutaj macie link do jeszcze obszerniejszej relacji czylito co napisane wyzej + pare dodatkowych info KLIK!
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Wysłany: 15.07.2004, 22:21:59 |
|
|
teosik |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2004 |
|
Posty: 76 |
Skąd: Zyluf Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Wysłany: 16.07.2004, 07:42:29 |
|
|
sgn |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2004 |
|
Posty: 83 |
Skąd: Zelów Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
No ciekawe, żę już DOOM 3 jest gotowy, też sobie nieźle przedłużali jego premiere ehhehe z tego co sie orientuje gra, która miała zapowiedź chyba z rok temu albo jeszcze dawniej powinna być już dawno gotowa, a nie sie z tym chrzanią
Ja to nie moge sie doczekać HALF - LIFE 2 to bedzie giera
Żeby były też tak trudne zagadki jak np w H-L pierwszej częśći
Ale też zapowiadają tego HALF-LIFA 2, zapowiadają a nic nadal nie widać
Niby jakaś beta wersja była ale podobno taki szajs, że mała bania |
|
|
|
|
|
Wysłany: 16.07.2004, 22:22:41 |
|
|
teosik |
Stojąc leżał |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2004 |
|
Posty: 76 |
Skąd: Zyluf Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
gdzieś czytałem na jakimś serwisie ale nie pamiętam gdzie :p że w usa jest już doom 3 w tłoczni i czekają tylko do premiery |
|
_________________
|
|
|
|
|
Wysłany: 16.07.2004, 23:31:14 |
|
|
Meier |
Ostry |
|
|
Dołączył: 23 Mar 2004 |
|
Posty: 283 |
Register IP: |
|
|
|
|
|
|
|
Ja jak narazie czekam tylko na jedną gierke==> Gothic 2:Noc Kruka. Zasrane szwaby grają w nią już od grudnia a naszym zamulonym tłumaczom i innym co są za to odpowiedzialni nie chce sie ruszyć dupy!
Je..any naród! |
|
_________________ Idziemy Dalej Żeby Być Jak Najbliżej |
|
|
|
|
| |